Izdelajte si knjižico objav
Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih.
Kadarkoli ustvarite neko vsebino (članek, podcast ali videoposnetek) za svoj spletni dnevnik ali spletno mesto, hkrati izdelajte seznam 10 do 20 objav za družabna omrežja, ki jih lahko uporabite za promocijo te vsebine.
Ta isti koncept lahko uporabite tudi za produktne strani, prodajno vsebino ali katero koli drugo vsebino, ki jo želite promovirati.
Ko imate enkrat izdelan seznam objav za družbena omrežja, jih dodajte v preglednico, da jih boste lažje spremljali na enem mestu. To je lahko preprosta preglednica, ki vključuje samo kratek stavek ali dve in povezavo do vsebine, lahko pa je tudi naprednejša, s katero spremljate vse vaše objave vsebin za več omrežij hkrati.
Na ta način boste dolgoročno prihranili veliko časa. Prav tako sestavite knjižnico ali seznam tvitov in posodobitev stanja, ki jih lahko uporabljate v prihodnje. Kadarkoli morate načrtovati nove objave, se vrnite v preglednico, preglejte, kaj ste že objavili in dodajte nove vsebine.
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.