Izdelajte si knjižico objav
Ena od stvari, ki mnogim podjetjem preprečujejo aktivno objavljanje na družbenih medijih, je pomanjkanje idej, kaj sploh objaviti. Ko pripravljate vsebine, je veliko lažje najti zanimive ideje za deljenje na družabnih omrežjih.
Kadarkoli ustvarite neko vsebino (članek, podcast ali videoposnetek) za svoj spletni dnevnik ali spletno mesto, hkrati izdelajte seznam 10 do 20 objav za družabna omrežja, ki jih lahko uporabite za promocijo te vsebine.
Ta isti koncept lahko uporabite tudi za produktne strani, prodajno vsebino ali katero koli drugo vsebino, ki jo želite promovirati.
Ko imate enkrat izdelan seznam objav za družbena omrežja, jih dodajte v preglednico, da jih boste lažje spremljali na enem mestu. To je lahko preprosta preglednica, ki vključuje samo kratek stavek ali dve in povezavo do vsebine, lahko pa je tudi naprednejša, s katero spremljate vse vaše objave vsebin za več omrežij hkrati.
Na ta način boste dolgoročno prihranili veliko časa. Prav tako sestavite knjižnico ali seznam tvitov in posodobitev stanja, ki jih lahko uporabljate v prihodnje. Kadarkoli morate načrtovati nove objave, se vrnite v preglednico, preglejte, kaj ste že objavili in dodajte nove vsebine.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.