Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val’a.« Mar to drži?
Biti ponižen je vedno dobra stvar, vsaj tako pravijo. Vendar ko začenjate z novim poslom, morate ponižnost dati na stran in poskrbeti za nekaj »brezsramne« samopromocije. Pravzaprav je uspeh vašega projekta/posla odvisen od nje.
Razlika med brezsramno in zdravo samopromocijo
To, kar imenujemo »brezsramna« samopromocija, se v bistvu nanaša na stopnjo dojemanja samohvale. Denimo, da boste v službi deležni ocene svojega dela. Seveda boste želeli narediti malo samopromocije in poudarili, kako ste vi nekaj dosegli in zakaj bi morali dobiti več denarja ali odgovornosti. Toda to kaj hitro lahko prerase v podcenjevanje sodelavcev in postane primer brezsramne samopromocije. V nekaterih primerih lahko deluje. Vendar pa ljudje navadno ne marajo tistih, ki nenehno hvalijo le sami sebe.
Zgodilo se bo tudi, da boste idealen kandidat za neko delovno mesto. V tem primeru vam svetujemo, da se odločite za zdravo samopromocijo, brez pretiravanja.
Zakaj vaše podjetje potrebuje samopromocijo?
Pomislite za trenutek, koliko novih podjetij ste videli v zadnjem času – denimo na poti do vaše pisarne. Če živite v velikem mestu, bo številka visoka. Pa za številne med njimi še nikoli niste slišali. Že to je razlog, zakaj je samopromocija bistvena za podjetja. Ko zaženete novo podjetje, morate hitro dobiti stranke, sicer lahko pristanete v statistični kolumni, ki beleži poražence – približno polovica novoustanovljenih podjetij propade v prvih petih letih.
Samopromocija je na voljo v številnih okusih. Lahko svoje poslovanje promovirate na spletu z uporabo oglasov, poskrbite za optimizacijo ključnih besed na spletni strani (da vas iskalniki prej najdejo), pridobite vplivneže, da vas pohvalijo itd. Gre za t. i. zdrave samopromocijske pobude. O nezdravih pa več v drugem članku …
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.