Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val’a.« Mar to drži?
Biti ponižen je vedno dobra stvar, vsaj tako pravijo. Vendar ko začenjate z novim poslom, morate ponižnost dati na stran in poskrbeti za nekaj »brezsramne« samopromocije. Pravzaprav je uspeh vašega projekta/posla odvisen od nje.
Razlika med brezsramno in zdravo samopromocijo
To, kar imenujemo »brezsramna« samopromocija, se v bistvu nanaša na stopnjo dojemanja samohvale. Denimo, da boste v službi deležni ocene svojega dela. Seveda boste želeli narediti malo samopromocije in poudarili, kako ste vi nekaj dosegli in zakaj bi morali dobiti več denarja ali odgovornosti. Toda to kaj hitro lahko prerase v podcenjevanje sodelavcev in postane primer brezsramne samopromocije. V nekaterih primerih lahko deluje. Vendar pa ljudje navadno ne marajo tistih, ki nenehno hvalijo le sami sebe.
Zgodilo se bo tudi, da boste idealen kandidat za neko delovno mesto. V tem primeru vam svetujemo, da se odločite za zdravo samopromocijo, brez pretiravanja.
Zakaj vaše podjetje potrebuje samopromocijo?
Pomislite za trenutek, koliko novih podjetij ste videli v zadnjem času – denimo na poti do vaše pisarne. Če živite v velikem mestu, bo številka visoka. Pa za številne med njimi še nikoli niste slišali. Že to je razlog, zakaj je samopromocija bistvena za podjetja. Ko zaženete novo podjetje, morate hitro dobiti stranke, sicer lahko pristanete v statistični kolumni, ki beleži poražence – približno polovica novoustanovljenih podjetij propade v prvih petih letih.
Samopromocija je na voljo v številnih okusih. Lahko svoje poslovanje promovirate na spletu z uporabo oglasov, poskrbite za optimizacijo ključnih besed na spletni strani (da vas iskalniki prej najdejo), pridobite vplivneže, da vas pohvalijo itd. Gre za t. i. zdrave samopromocijske pobude. O nezdravih pa več v drugem članku …
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.