Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo tudi prodajne številke.
Kakovost besedil, spletnih predstavitev in objav na družbenih omrežjih lahko spremljate na dva načina. Prvi je, kako dobro je napisana vsebina. Odsotnost ali prisotnost pravopisnih napak, vključitev zanimive grafike, globina in temeljitost teme, itd. To je subjektivno razumevanje kakovosti. Drugi je, kako dobro deluje vsebina. Mar kakovostna vsebina deluje, če je ljudje ne najdejo, konzumirajo in jo delijo? Vse je mogoče slediti z različnimi metrikami. Brez dobro napisanih vsebin trpi statistika. Brez statističnih podatkov pa je ustvarjanje dobro sprejetih vsebin le ugibanje. Začaran krog torej.
Kakovost po Googlovih kriterijih
Google na spletu vse vidi in vse najde. Njegove prakse so usmerjene na subjektivno kakovost vsebine. Toda vaša vsebina mora biti optimizirana za bralca, ne za spletni iskalnik. No, ja, tudi za slednjega, sicer je prvi ne bo niti našel. Kako torej doseči kakovost po Googlovih kriterijih?
Prvenstveno mora vsebina dostaviti, kar je obljubljala – ne bodite prevarantski ali uporabite bombastičnih naslovov samo zato, da bi dobili več klikov.
Vsekakor pa ne objavljajte vsebin z naslednjimi elementi:
– nedelujočimi povezavami
– prevarantskimi obljubami
– pretirano količino oglasov
– napakami v črkovanju ali slovnici
– napačnimi informacijami
– izmišljenimi informacijami
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.