Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako nikakor ne sme manjkati.

Podstran »O nas« ali »O meni« je torej pomembna. Zelo pomembna. In to ne glede na to, ali ste obrtnik v majhni tržni niši ali pa globalno podjetje s številnimi hčerinskimi podjetji in podružnicami. Kdorkoli bo pristal na vaši spletni strani, bo želel o vas izvedeti več – tudi to, kako se sami predstavljate svetu.

Drži, lično oblikovana stran privlači obiskovalce, toda kakovostna vsebina je tista, ki jih na njej ohrani. Zatorej si enostavno ne morete privoščiti slabo napisane strani »O nas« ali »O meni«. Kaj torej zapisati tja?

Zapišite bistvo. In ne komplicirajte.

Morebiti ste kreativni po duši, a naj že takoj povemo, da velja podstran z lastnim opisom poimenovati »O nas« ali »O meni«. Ker je pač to tako po vsem spletu. Obiskovalci to pričakujejo.

Morebiti bo lažje, če že na začetku odpravimo pasti, v katere se lahko ulovite. Kaj torej ne sodi na takšno stran? Avtobiografija. Niti dolga zgodba o zgodovini blagovne znamke/podjetja. Karkoli dolgočasnega. Vsebina za gradnjo ega. Vse našteto obiskovalcev ne zanima.

Rabite pa naslednje elemente:

Vabo. Podobno kot pri dobrih knjižnih delih tudi podstran »O meni« potrebuje nekaj nenavadnega, a zanimivega, kar bo pritegnilo obiskovalca. To poskušajte povezati z nekaj stavki o tem, kdo ste, kaj počnete in zakaj to počnete.

Začnite z osnovami: imenom, funkcijo in lokacijo.

Strankam tudi napišite, pri čem jim lahko pomagate (ne pa tudi kako).

Pričevanja strank

Če želite vključiti pričevanja strank, ki vas na nek način opisujejo, to vsekakor lahko storite. A dodajte jih na konec strani.

Share This