Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri jih ignorirajo, drugi blokirajo. A težava je v tem, da veliko platform, kot so spletne strani in revije, potrebuje oglase za svoje preživetje (in delovanje).
Zato so se odločili, da bodo prilagodile prikazovanje oglasov. Ena izmed rešitev je t. i. nativno oglaševanje. Gre za način spletnega oglaševanja, kjer skuša oglaševalec pozornost pridobiti tako, da obiskovalcem nudi oglasne vsebine, ki so v skladu z uporabniško izkušnjo glede na spletno mesto, kjer oglašuje. Oglasni formati so tako po obliki kot funkciji skladni z uporabniško izkušnjo. Namen tovrstnega oglaševanja je, da je plačljivo oglaševanje videti manj vsiljivo, s čimer se poveča verjetnost klikov na oglase.
Nativni oglasi so vrsta plačane vsebine, pri kateri se oglasna izkušnja ujema z uporabniško izkušnjo drugih vsebin. Povedano z drugimi besedami, nativni oglasi izgledajo kot običajna vsebina, ki jo pričakujete na posamezni platformi. Tam so zaradi zaslužka.
Nativno oglasi v reviji izgledajo podobno kot drugi članki. Na spletnem mestu izgledajo kot drugi prispevki na spletni strani. Nekateri mediji jih sicer (pravilno in pohvalno) označujejo z oznakami, da gre za plačano vsebino – a so tudi te oznake vse manjše in jih lahko hitro spregledamo.
Nativno oglaševanje je še kako prisotno v filmih in na televiziji, saj nam ta kaže igralce, ki uporabljajo posamezne izdelke ali pa so ti v ozadju, a jasno vidni. Nekateri oglaševalci so še bolj neposredni. Skozi tv serije in oddaje kažejo, kako njihov izdelek deluje – ne gre le za komercialno oglaševanje, saj je to del »predstave« za gledalca.
Družbeni mediji in iskalniki pa dejansko ne ustvarjajo uredniške vsebine, vendar so na njih oglasi predstavljeni na enak način kot vsebina, ki je značilna za te platforme. Na Twitterju so videti kot objave na Twitterju. Na Facebooku so videti kot objave na Facebooku. V iskalnikih so videti kot rezultati iskanja.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.