Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih morate v poslu upoštevati tudi vi.

Priporočila zadovoljnih strank imajo izjemno moč. Nekateri trženjski strokovnjaki celo prisegajo nanje in pravijo, da so priporočila pravzaprav najmočnejše in najučinkovitejše marketinško orodje. Zakaj delujejo? V prvi vrsti zato, ker so avtentična, torej pristna (o problematiki lažnih novic in priporočil pa kdaj drugič). Ljudje zaupamo ljudem, ki jih poznamo. Če nam takšna oseba da priporočilo, je to navadno zelo iskreno. Pa naj bo to na spletu, radiju, televiziji, časopisu … V bistvu imajo izjave strank celo večjo moč, če gledalec ali bralec opazi, da niso umetno/dodatno obdelane, temveč kar se da pristne. Priporočila povprečnih ljudi za povprečne ljudi so zelo dober recept za povečevanje prodaje – včasih še precej boljši kot pa pomoč vplivnežev, za katere ljudje vedo, da posamezen izdelek ali storitev hvalijo predvsem zato, ker so dobili plačilo.

Vrednost priporočila

Dobro priporočilo bo imelo v očeh prejemnika vrednost, če mu bo pojasnilo, zakaj je nekaj dobro ali boljše od drugega. Zato pri pripravi priporočil za svoje izdelke in storitve poleg avtentičnosti težite tudi k jasnosti. Ko vam nekdo da odgovor na vprašanje, glede izdelka ali storitve, ga seveda vprašajte, kaj ga je zanj/o navdušilo, kaj je z njim/njo pridobil. Vrednost se izrazi skozi korist stranke ali uporabnika.

Ustvarjanje občutka nuje

Navdušenje se da s priporočili še dodatno stopnjevati. Tudi do točke, ko si bralec ali gledalec izreče stavek »To preprosto moram imeti.«. Takrat je vaš, dobili ste novo stranko. Navdušenje nad izdelkom ali storitvijo lahko že na osnovi priporočila (ali več njih) postane nalezljivo. Mar vaše izdelke/storitve že spremljajo priporočila?

Share This