Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da popraviti … Spoznajte SEO.
Optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO) je velik izziv tržnikov v podjetjih. Zavedajo se namreč, da mora spletna stran podjetja pristati na prvi strani rezultatov v spletnem iskalniku, saj sicer skorajda nima možnosti, da jo bodo uporabniki opazili. Namreč le desetina uporabnikov spletnih iskalnikov klikne na drugo stran z zadetki, naslednjim stranem pa se godi še precej slabše.
Brez »brezplačne promocije« iskalnikov pa našo spletno stran obiščejo le naključni obiskovalci.
Kaj je SEO?
SEO je angleška kratica za Search Engine Optimization. Takšno optimizacijo za iskalnike pa sestavlja več dejavnikov, ki vplivajo na uvrstitev strani v iskalnikih. Predvsem ključne besede. Za začetek moramo torej zbrati ključne besede, preko katerih želimo, da nas stranke odkrijejo. Izdelajte prednostni seznam iskalnih izrazov, ki se nanašajo na stranko in tržni segment. Preglejte svojo ponudbo in ključne besede konkurentov.
Nato izbrane ključne besede čim pogosteje in logično uporabljajte v besedilih na spletni strani.
Majhen, a pomemben trik. Če uporabniki pogosto napačno napišejo kako besedo, se zatipkajo, tudi to vključite v svoje spletne (pod)strani. Na vsako stran postavite strateške besede in stavke s tovrstno vsebino.
Redna optimizacija je nujna
A s tem še niste končali. Vsakih 30 do 45 dni spremljajte uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih in poskrbite, da bodo vaše ključne besede ostale učinkovite. Redno ustvarjajte vsebine, ki jih vključujejo in jih objavljajte na spletu.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.