Kaj je optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO)?
Imate spletno stran, pa zanjo ne ve (skoraj) nihče? Nič čudnega, če se vaša stran ne uvršča med prve zadetke v spletnih iskalnikih. A to se da popraviti … Spoznajte SEO.
Optimizacija spletne strani za brskalnike (SEO) je velik izziv tržnikov v podjetjih. Zavedajo se namreč, da mora spletna stran podjetja pristati na prvi strani rezultatov v spletnem iskalniku, saj sicer skorajda nima možnosti, da jo bodo uporabniki opazili. Namreč le desetina uporabnikov spletnih iskalnikov klikne na drugo stran z zadetki, naslednjim stranem pa se godi še precej slabše.
Brez »brezplačne promocije« iskalnikov pa našo spletno stran obiščejo le naključni obiskovalci.
Kaj je SEO?
SEO je angleška kratica za Search Engine Optimization. Takšno optimizacijo za iskalnike pa sestavlja več dejavnikov, ki vplivajo na uvrstitev strani v iskalnikih. Predvsem ključne besede. Za začetek moramo torej zbrati ključne besede, preko katerih želimo, da nas stranke odkrijejo. Izdelajte prednostni seznam iskalnih izrazov, ki se nanašajo na stranko in tržni segment. Preglejte svojo ponudbo in ključne besede konkurentov.
Nato izbrane ključne besede čim pogosteje in logično uporabljajte v besedilih na spletni strani.
Majhen, a pomemben trik. Če uporabniki pogosto napačno napišejo kako besedo, se zatipkajo, tudi to vključite v svoje spletne (pod)strani. Na vsako stran postavite strateške besede in stavke s tovrstno vsebino.
Redna optimizacija je nujna
A s tem še niste končali. Vsakih 30 do 45 dni spremljajte uvrstitev vašega spletnega mesta v iskalnikih in poskrbite, da bodo vaše ključne besede ostale učinkovite. Redno ustvarjajte vsebine, ki jih vključujejo in jih objavljajte na spletu.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.