Kaj je prodajni marketing?
Iščete ideje za rast vašega poslovanja? Najprej morate razumeti, zakaj tradicionalne strategije prodaje in trženja ne uspevajo in kako razviti strategijo prodajnega trženja, ki deluje.
Kaj je prodajni marketing? Za uspešno rast poslovanja je potrebna dobro izdelana kombinacija prodajne taktike in marketinških strategij.
Prodaja obsega neposredne medsebojne interakcije, medosebne povezave, ki neposredno prinašajo dohodek na bančni račun podjetnika ali podjetja. Telefonski klici, mreženje in sestanki so del postopka neposredne prodaje. Marketing oziroma trženje pa vključuje vsa tista dejanja, ki jih podjetje sprejme za dosego potencialnih strank. Primeri vključujejo kampanje za neposredno pošto, oglaševanje, stike z javnostmi ter televizijske ali radijske reklame. Prodajni marketing uteleša vse te strategije. Število »dotikov« potencialnih strank je različno, čeprav raziskave kažejo, da se nahaja na intervalu med tri in dvanajst točk. Pomembnejše od količine je seveda spremljanje in maksimiranje vsakega stika, tako da se čas, stroški in napor, vloženi v posamezno prodajo, zmanjšajo. Izboljšanje uspešnosti trženja in prodaje hkrati je ena najboljših idej za rast vašega podjetja.
Zdaj pa skličite sestanek in nanj povabite tako prodajalce kot tržnike. S tehniko možganskega viharjenja naj se na tabli znajdejo prav vse mogoče in navidez nemogoče ideje – nato pa se odločite za tiste, ki imajo največjo verjetnost realizacije, a pri tem ne bodite pretirano nazadnjaški. Zaposlenim pojasnite, da sta oddelka prodaje in trženja v istem čolnu, oboji morajo usklajeno veslati, če naj dosežejo zastavljen cilj.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.