Kaj morate vedeti še pred pripravo nagradne igre?
Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se ne ujamete v katero izmed pasti, na katere so pozorni tudi inšpektorji.
Kot verjetno že veste, pravila in pogoje nagradne igre določi prireditelj, pri čemer pa sodelovanja v njej ne sme pogojevati z nakupom. V želji, da bi pridobili čim več kontaktnih podatkov, velja nagradno igro organizirati na več kanalih, če za to obstajajo pogoji (finančni in tehnični). Vsaj v digitalnem svetu je to relativno enostavno, saj izdelava spletne (pod)strani, na katero se bodo stekali »kontakti« lahko rabi kot temelj za nagradno igro na družbenih omrežjih, SMS-igro itd. Več kot bo kanalov na voljo uporabnikom, večji odziv si lahko podjetje obeta.
Jasna pravila in pravočasna podelitev nagrad
Pravila nagradne igre naj bodo čim bolj jasna in po možnosti tudi enostavna (izognite se nepotrebni kompleksnosti). Preberite jih pozorno, saj pravil po objavi nagradne igre ne morete spreminjati (sicer ste lahko kaznovani). Tržni inšpektorji so zelo pozorni tudi na vrednost nagrad, ki ne sme biti nesorazmerna z vrednostjo izdelka ali storitve. Nagrade, katerih vrednost je večja od 42 evrov, so obdavčene, zato mora prireditelj nagradne igre od nagrajenca poleg osebnih podatkov pridobiti še davčno številko in naslov pristojnega davčnega urada. Ko smo že pri nagradah – te vsekakor podelite pravočasno (in jih izžrebajte ob prisotnosti komisije), o žrebanju ustvarite zapisnik in javno objavite nagrajence.
Ne organizirajte nagradne igre, če ji niste kos
Med slabimi praksami s področja nagradnih iger so vsekakor nagradne igre, kjer prireditelji niso kos nalogi. Najprej organizirajte kakšno manjšo nagradno igro, da pridobite izkušnje, šele nato se lotite nagradne igre, na katero se bo »prijavil ves internet«. S slabo prirejeno nagradno igro, v kateri dajete predvsem prazne obljube, boste izgubili zaupanje uporabnikov in tudi stranke, torej dosegli ravno nasprotni učinek od želenega.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.