Kaj so podkasti?
Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu.
Podkasti so zvočne oddaje, shranjene za enostavno predvajanje na pametnih napravah ali spletnih brskalnikih. Še najbližji približek so jim radijske oddaje – a s to razliko, da jih ne poslušamo v živo, temveč takrat, ko imamo čas.
Ljudje smo po naravi leni. Če se nam ne da brati, gledamo – televizijo, video posnetke itd. Če se nam ne da niti utrujati oči, pa lahko le poslušamo – radijo ali pa že omenjene podkaste.
Med potrošniki se je izoblikovalo tudi več skupin poslušalcev podkastov, ki zvesto sledijo svojim priljubljenim »avtorjem«, podobno kot vplivnežem na družbenih omrežjih.
Gostujte v podkastu
Težko si je zamisliti, da bi vsako podjetje imelo svoj podkast, saj je ta pretežno namenjen posameznikom, ki imajo kaj povedati, je pa zato za podjetja in podjetnike precej bolj mamljiva možnost, da gostujejo v takšni pogovorni oddaji in si naredijo reklamo zase. Preverite, o čem govorijo najbolj vplivni podkasterji na vašem področju in jim predlagajte kakšno za poslušalce zanimivo temo – gotovo vas bodo želeli za sogovornika.
Sponzorstvo podkasta?
Zakaj pa ne? Denar večini ljudi ne smrdi. Nekateri podkasti zato delujejo tudi s pomočjo sponzorjev. V kolikor vaše podjetje premore sponzorska sredstva, bi veljalo raziskati tudi tovrstno možnost – verjetno bo precej cenejša od radijskih ali televizijskih oglasov.
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.