Kaj so podkasti?

Nova angleška beseda »podcast« je prinesla nemalo izzivov slavistom in lektorjem. Medtem, ko večina avtorjev člankov besedo kar ponarodelo prevaja v podkaste, tisti bolj strogi pa v poddaje, nas je zanimalo, kako so te stvari uporabne v poslu.
Podkasti so zvočne oddaje, shranjene za enostavno predvajanje na pametnih napravah ali spletnih brskalnikih. Še najbližji približek so jim radijske oddaje – a s to razliko, da jih ne poslušamo v živo, temveč takrat, ko imamo čas.
Ljudje smo po naravi leni. Če se nam ne da brati, gledamo – televizijo, video posnetke itd. Če se nam ne da niti utrujati oči, pa lahko le poslušamo – radijo ali pa že omenjene podkaste.
Med potrošniki se je izoblikovalo tudi več skupin poslušalcev podkastov, ki zvesto sledijo svojim priljubljenim »avtorjem«, podobno kot vplivnežem na družbenih omrežjih.
Gostujte v podkastu
Težko si je zamisliti, da bi vsako podjetje imelo svoj podkast, saj je ta pretežno namenjen posameznikom, ki imajo kaj povedati, je pa zato za podjetja in podjetnike precej bolj mamljiva možnost, da gostujejo v takšni pogovorni oddaji in si naredijo reklamo zase. Preverite, o čem govorijo najbolj vplivni podkasterji na vašem področju in jim predlagajte kakšno za poslušalce zanimivo temo – gotovo vas bodo želeli za sogovornika.
Sponzorstvo podkasta?
Zakaj pa ne? Denar večini ljudi ne smrdi. Nekateri podkasti zato delujejo tudi s pomočjo sponzorjev. V kolikor vaše podjetje premore sponzorska sredstva, bi veljalo raziskati tudi tovrstno možnost – verjetno bo precej cenejša od radijskih ali televizijskih oglasov.
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Zakaj so vplivneži pomembni?
Ste že slišali za t. i. vplivneže ali celo mikro vplivneže? Na družbenih omrežjih jih kar mrgoli, njihova vloga v prodaji pa je predvsem promocija...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.