Kako do sledilcev na omrežju Twitter?
Stavek »ponudi nekaj dobrega in prišli bodo« morebiti res deluje v filmih, v (spletni) praksi pa redkeje. Tudi za sledilce na Twitterju se je treba še kako potruditi.
Pravzaprav bi se morali sveži blogerji in podjetja, ki so šele odkrila družbeno omrežje Twitter bolj ukvarjati z razvojem oziroma nabiranjem sledilcev kot z ustvarjanjem vsebine. Zakaj? Ker je škoda delati dobro vsebino, če je nihče ne vidi.
Poznamo več taktik, kako na Twitterju doseči večje število sledilcev. Vsak dan pač ne morete objaviti viralne objave, niti ta to ne more postati, če nimate velikega omrežja znancev. Torej potrebujete občinstvo. Slednjega lahko pospešeno pridobivate z objavo kakšne nagradne igre, a to stane (če drugega ne čas in nagrade).
Kdor je že nekaj časa preživel na omrežju Twitter, je verjetno opazil t. i. javne sezname uporabnikov. Ti se pogosto nanašajo na posamezno kategorijo ali geografsko lokacijo, npr. blogerji, marketinški strokovnjaki itd. Vaš recept je najti relevantno osebo na vašem področju in preveriti, del katerih seznamov je in se prijaviti tudi nanje ter redno objavljati vsebine, povezane z njimi. Kaj lahko se zgodi, da boste naleteli na zlato žilo Twitter uporabnikov, ki vas bodo prepoznali kot entiteto ali nekoga, ki ve, kaj dela in vam z veseljem sledili.
Twellow
Pomagate si lahko tudi s sodobnimi aplikacijami. Ena takšnih je nekakšen imenik oziroma oglasnik za področje Twitterja. Sliši na ime Twellow. Gre za brezplačno stran, s pomočjo katere lažje poiščete uporabnike v posameznih kategorijah, panogah in s podobnimi interesi.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.