Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne.
Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in nagrade ter bonuse. A gre tudi drugače. Za motivacijo lahko poskrbi že skupinsko tekmovanje. V enem izmed klicnih centrov tedensko objavljajo statistiko, kateri izmed zaposlenih je preživel največ časa na telefonu, kdo je dosegel najboljšo prodajo, kdo je bil vodilni najdlje … Zaposleni se v to vživijo in radi tekmujejo med seboj oziroma med skupinami, kar še izboljša prodajne rezultate pa tudi izboljša pripadnost skupini. Vaš cilj mora biti ustvariti tekmovalno ozračje, ki bo zaposlene spodbujalo k tršemu delu in doseganju skupnih rezultatov.
Ne pozabite na zabavo
Vseh zaposlenih ne motivira le denar ali pehanje za rezultati. Nekateri cenijo tudi drugačne oblike nagradne, npr. skupinsko zabavo, priložnostna darila za posebne dosežke in manjša darila ob doseženih mejnikih. Prodajne ekipe zato nagradite tudi z zabavo, ko so dosegle pomemben mejnik ali močno presegle prodajni cilj. Tudi tovrstne nagrade lahko zaposlenim napoveste vnaprej. Pomembno je, da je nagrada otipljiva in ne nekaj fiktivnega – ne glede na to, ali zaposlenim date škatlo piškotov ali pa jih peljete dirkat z gokarti.
Delite zmage z vsemi
Prodajne zmage delite z vsemi in to, kar se da vidno. Ob velikem prodajnem dosežku pošljite e-pošto po podjetju, prav tako s sodelavci delite večje obletnice in dosežke. Več ugleda kot ga bodo uživali v podjetju, bolj motivirani bodo za nove dosežke.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.