Kako prepričati stranko?
Verjetno ste že večkrat doživeli vprašanje s strani potencialne stranke: »Povejte mi, zakaj bi to kupil ravno od vas?«
In na to vprašanje morate imeti prepričljiv odgovor. Zato temeljito razmislite o tem, kaj vas dela posebne, boljše od konkurence. Še posebej pa – kaj vas dela edinstvene?
Najverjetneje to ni cena, saj je lahko le eden najcenejši, pa tudi sicer nizke ali celo dumpinške cene ne dovoljujejo zdravega razvoja podjetja. So to dobavni roki? Dvomim, logistična podjetja imajo za vse enake pogoje (in cenike), se mar lahko organizirate bolje od njih? So vaši izdelki boljše kakovosti od konkurenčnih? Kako to dokažete? Mar stranka sploh rabi in zahteva ter kupi boljšo kakovost?
Ne tudi to najverjetneje ni tisto, po čemer izstopate. Zato se iskreno izprašajte – v čem ste posebni?
Edinstvenost
Stranki povejte, da ste v nečem edini oziroma edinstveni in ji to tudi utemeljite. Svojo konkurenčno prednost opišite skozi koristi, ki jih ima stranka z vami ali vašim izdelkom. A pozor – pri tem nikoli ne kopirajte konkurence. Bodite izvirni. Pomaga, če znate rešiti kaj, česar drugi ne znajo. Mar posamezno področje poznate bolje od drugih in del znanja lahko učinkovito prenesete na stranko – bo v tem videla vašo edinstvenost?
Edinstvenost morate znati utemeljiti. In biti pri tem verodostojni. Laži stranke ne sprejemajo, to je eden najhitrejših načinov, kako jih odgnati.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.