Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se takšna stranka potem vrača (in kupi še več)?
Če bomo vsakega potencialnega kupca, ki pokaže vsaj malo zanimanja za naš izdelek ali storitev, napadli kot pes kost, bomo kaj hitro pregoreli, rezultat pa bo izostal. Prodaja »za vsako ceno« se na dolgi rok le redko izplača in je tudi v očeh kupcev videti kot krizni ukrep – nekaj, kar počneš, preden propadeš.
Poleg tega je pretirano drezanje v stranko lahko tudi nevarno, sploh če ta dobi občutek, da jo silimo v nakup. Marsikdaj tak kupec dobi še občutek, da nam je z nakupom naredil uslugo. Posledično se tudi hitreje in pogosteje pritožuje, praktično nikoli pa ne pohvali. Takšnih prodaj si vendarle ne želimo, saj jih težko označimo za uspeh.
Osvajanje mora biti načrtno
Tako kot pri iskanju idealnega življenjskega partnerja, velja tudi v poslu poiskati idealne stranke – jih osvajati in osvojiti. Najprej si zato velja razjasniti, katere stranke so za nas idealne in jih podrobneje spoznati. Ugotoviti moramo namreč, zakaj so neki izdelek ali storitev kupile prav pri/od nas. Zelo dobro je stranke tudi vprašati, ali bi kaj lahko še izboljšali – in to dejansko tudi storimo. Zato, da bomo v njihovih očeh še boljši in jim lahko še več (pro)damo.
S tem, ko bomo v očeh stranke videti kot najboljši prodajalec, ki se zanje resnično potrudi, bomo postali tudi njihova prva izbira. Usvajanje lahko torej obrodi izjemne rezultate.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.