Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste – zakaj?

Podjetja, ki so deležna različnih priznanj, nagrad pa tudi certifikatov, v množici navidez enakih ponudnikov vsekakor izstopajo. Potencialne stranke so pozorne na to. Ko prejmete nagrado, to pomeni, da ste nekaj naredili prav oziroma bolje od drugih. Ljudje pa radi kupujejo od zmagovalcev in se družijo/sodelujejo z njimi. Tako bodo gledali tudi na vaše prihodnje ponudbe.

Potegujte se za pomenljive nagrade

Seveda so tudi nagrade in priznanja vseh vrst in oblik. Vaša naloga mora zato biti, da najprej ugotovite, katere nagrade so izjemno razpoznavne na vašem področju, katere (potencialni) kupci cenijo in nato naredite vse, da jih pridobite. Npr. za najboljšo spletno trgovino po izboru tega in tega ali na tem ali onem področju, priznanje za družini prijazno podjetje itd.

Veliko lažje je tudi prodajati izdelke, ki so bili nagrajeni. Zato preverite, ali so izdelki, ki jih prodajate, prejeli kakšno nagrado ali priznanje – ne nujno v Sloveniji, temveč tudi tujini. In to ustrezno izpostavite ob (spletni) predstavitvi izdelka. Npr. stran »ta in ta« je naš izdelek pohvalila za »to in to«.

Share This