Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se takšna stranka potem vrača (in kupi še več)?
Če bomo vsakega potencialnega kupca, ki pokaže vsaj malo zanimanja za naš izdelek ali storitev, napadli kot pes kost, bomo kaj hitro pregoreli, rezultat pa bo izostal. Prodaja »za vsako ceno« se na dolgi rok le redko izplača in je tudi v očeh kupcev videti kot krizni ukrep – nekaj, kar počneš, preden propadeš.
Poleg tega je pretirano drezanje v stranko lahko tudi nevarno, sploh če ta dobi občutek, da jo silimo v nakup. Marsikdaj tak kupec dobi še občutek, da nam je z nakupom naredil uslugo. Posledično se tudi hitreje in pogosteje pritožuje, praktično nikoli pa ne pohvali. Takšnih prodaj si vendarle ne želimo, saj jih težko označimo za uspeh.
Osvajanje mora biti načrtno
Tako kot pri iskanju idealnega življenjskega partnerja, velja tudi v poslu poiskati idealne stranke – jih osvajati in osvojiti. Najprej si zato velja razjasniti, katere stranke so za nas idealne in jih podrobneje spoznati. Ugotoviti moramo namreč, zakaj so neki izdelek ali storitev kupile prav pri/od nas. Zelo dobro je stranke tudi vprašati, ali bi kaj lahko še izboljšali – in to dejansko tudi storimo. Zato, da bomo v njihovih očeh še boljši in jim lahko še več (pro)damo.
S tem, ko bomo v očeh stranke videti kot najboljši prodajalec, ki se zanje resnično potrudi, bomo postali tudi njihova prva izbira. Usvajanje lahko torej obrodi izjemne rezultate.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.