Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih lastnosti in interesov. Kako jim torej prodajati in prodati?
Letnica rojstva milenijcev ni zakoreninjena, načeloma pa velja, da so to lahko posamezniki, rojeni med leti 1977 do 2000, odvisno od tega, koga vprašate. To pa pomeni, da predstavljajo četrtino vsega prebivalstva in da prodaja milenijcem ni tako enostavna, kot si mislite.
Mladi milenijci so v šoli, starejši milenijci pa so njihovi starši. Med njimi so ljubitelji udobja in dobrega počutja, pa tudi pustolovski popotniki, ustvarjalci in podjetniki. So pa vsi po vrsti tehnološko podkovani, ustvarjalni in ciljno usmerjeni.
Blagovne znamke morajo milenijce razvajati
Zakaj že? Ker ti to pričakujejo. Milenijci pač niso impulzivni nakupovalci, vse stvari radi preučijo in pretehtajo. Tudi če prodajate izdelke, jih prodajajte skozi uporabniško izkušnjo. Pritegnejo jih fotografije in video posnetki na družabnih omrežjih, ki kažejo, kaj lahko z vašim izdelkom ali storitvijo lahko počno.
Želijo biti udeleženci, ne le gledalci
Deljenje vsebin vaših strank vas lahko bogato nagradi, saj kaže vaše spoštovanje do njih in podporo, kako uporabljajo vaše izdelke ali storitve v svojem življenju. Hkrati vam tovrstna aktivnost zagotavlja tudi vsebino za promocijo blagovne znamke in vam prihrani čas, denar ter energijo, ki bi jih sicer morali vložiti v izdelavo kakovostnih vsebin.
Želijo uporabljati, lastništvo jim ni pomembno
Tudi če prodajate izdelke, razmislite o možnosti dodatnega poslovnega modela – najemništva. Milenijci namreč niso nagnjeni k lastništvu nepremičnin in premičnin, so namreč zagovorniki poslovnih modelov, ki omogočajo najem in plačilo po uporabi. Izposoja, lizing, najemnina – to so pojmi, ki so jim bliže kot visoki izdatki.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.