Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako nikakor ne sme manjkati.
Podstran »O nas« ali »O meni« je torej pomembna. Zelo pomembna. In to ne glede na to, ali ste obrtnik v majhni tržni niši ali pa globalno podjetje s številnimi hčerinskimi podjetji in podružnicami. Kdorkoli bo pristal na vaši spletni strani, bo želel o vas izvedeti več – tudi to, kako se sami predstavljate svetu.
Drži, lično oblikovana stran privlači obiskovalce, toda kakovostna vsebina je tista, ki jih na njej ohrani. Zatorej si enostavno ne morete privoščiti slabo napisane strani »O nas« ali »O meni«. Kaj torej zapisati tja?
Zapišite bistvo. In ne komplicirajte.
Morebiti ste kreativni po duši, a naj že takoj povemo, da velja podstran z lastnim opisom poimenovati »O nas« ali »O meni«. Ker je pač to tako po vsem spletu. Obiskovalci to pričakujejo.
Morebiti bo lažje, če že na začetku odpravimo pasti, v katere se lahko ulovite. Kaj torej ne sodi na takšno stran? Avtobiografija. Niti dolga zgodba o zgodovini blagovne znamke/podjetja. Karkoli dolgočasnega. Vsebina za gradnjo ega. Vse našteto obiskovalcev ne zanima.
Rabite pa naslednje elemente:
Vabo. Podobno kot pri dobrih knjižnih delih tudi podstran »O meni« potrebuje nekaj nenavadnega, a zanimivega, kar bo pritegnilo obiskovalca. To poskušajte povezati z nekaj stavki o tem, kdo ste, kaj počnete in zakaj to počnete.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.