Kako veliko omrežje potrebujete za uspešen posel?
Eden največjih mitov v poslu je, da morate imeti veliko mrežo kontaktov, če želite uspeti. Pravzaprav za začetek potrebujete le 5 ali 10 (pravih) ljudi.
Realnost je taka, da velikost vašega omrežja ni tisto, kar je ključnega za poslovni uspeh. Šteje namreč vpliv ljudi v vaši mreži.
- Če vaša mreža šteje 1000 ljudi, vendar tem manjka vpliva, bo njena tržna vrednost blizu nič.
- Če ima vaša mreža samo 10 ljudi, vendar so ti zelo motivirani in imajo dejanski vpliv, bo to za vas imelo ogromno komercialno vrednost.
Nehajte zapravljati čas za izmenjavo vizitk na dogodkih, namenjenih mreženju. Ljudje, ki se udeležujejo teh dogodkov, so tam, da vam nekaj prodajo, ne pa kupijo od vas. Nihče od vplivnih ljudi se »prostovoljno« ne udeležuje dogodkov, namenjenih mreženju.
Strokovnjaki za mreženje so odkrili pravi način, kako se povezati s pravimi ljudmi, in sicer takole: namerno morate ciljati nanje.
Preverite svoje omrežje
Tu je naš predlog: sestavite seznam 30 najvplivnejših ljudi na vašem področju/trgu. Ta seznam lahko vključuje različne ljudi, npr. kakovostne potencialne stranke ali vplivne predstavnike; tudi ljudi, ki vas lahko priporočijo številnim kupcem. Nato sestavite načrt, ki vam bo omogočil, da pridobite njihovo pozornost. Ta usmerjen pristop zahteva čas, vendar so nagrade ogromne.
Ne verjamete? Pomislite, kako bi lahko izgledalo vaše podjetje, če bi to že storili. In se lotite dela.
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Prizadevajte si pisati boljša besedila
Le malo spretnosti vas bo pripeljalo tako daleč kot pisanje prepričljivih stavkov. Sestavite jih v prošnje, ponudbe, poročila in predloge projektov....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.