Kako voditi stranke?

Ne glede na to, kako vrhunsko e-poštno sporočilo, spletno stran ali brošuro ste pripravili, ne pozabite vključiti mehanizmov, ki stranke vodijo k nakupu.
Stranke je treba k nakupu pozvati. Sploh v trenutku, ko smo jih z opisom koristi svojega izdelka ali storitve navdušili do te mere, da ga želijo imeti. Strankam ni priporočljivo odrezati vsebine ali pa jim dati (pre)več časa za razmislek.
Američani spodbudi k nakupu pravijo call to action. Saj ne, da potrebujejo stranke brco v rit, vsekakor pa potrebujejo spodbudo k naslednjemu koraku – nakupu. Ko ste potencialno stranko prepričali, da je vaš izdelek ali storitev ravno pravšnji zanjo, ji zaupajte še, kako ga lahko čim prej dobi.
Elementi nakupne spodbude
Odvisno od faze nakupnega procesa, v kateri se naša potencialna stranka nahaja, oblikujemo tudi spodbude. Kupcev stanovanja verjetno ne bomo prepričali z gumbom »Kupi zdaj«, temveč jim velja na koncu opisa in ponudbe napisati ključne podatke in jih pozvati k ogledu nepremičnine – tam pa bomo prodajni postopek nadaljevali z drugačno vrsto nakupne spodbude.
Vsekakor pa velja vsebine zaključevati z jasnimi spodbudami – k naslednjemu koraku ali nakupu. Spodbudo lahko v prodajnem pismu zapišete tudi v povsem zadnji stavek, že po vašem podpisu, torej predel P.S.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.