Nagradne igre so odličen način, kako za relativno majhen vložek dobiti kontaktne podatke več sto ali celo tisoč potencialnih strank. A pazite, da se ne ujamete v katero izmed pasti, na katere so pozorni tudi inšpektorji.

Kot verjetno že veste, pravila in pogoje nagradne igre določi prireditelj, pri čemer pa sodelovanja v njej ne sme pogojevati z nakupom. V želji, da bi pridobili čim več kontaktnih podatkov, velja nagradno igro organizirati na več kanalih, če za to obstajajo pogoji (finančni in tehnični). Vsaj v digitalnem svetu je to relativno enostavno, saj izdelava spletne (pod)strani, na katero se bodo stekali »kontakti« lahko rabi kot temelj za nagradno igro na družbenih omrežjih, SMS-igro itd. Več kot bo kanalov na voljo uporabnikom, večji odziv si lahko podjetje obeta.

Jasna pravila in pravočasna podelitev nagrad

Pravila nagradne igre naj bodo čim bolj jasna in po možnosti tudi enostavna (izognite se nepotrebni kompleksnosti). Preberite jih pozorno, saj pravil po objavi nagradne igre ne morete spreminjati (sicer ste lahko kaznovani). Tržni inšpektorji so zelo pozorni tudi na vrednost nagrad, ki ne sme biti nesorazmerna z vrednostjo izdelka ali storitve. Nagrade, katerih vrednost je večja od 42 evrov, so obdavčene, zato mora prireditelj nagradne igre od nagrajenca poleg osebnih podatkov pridobiti še davčno številko in naslov pristojnega davčnega urada. Ko smo že pri nagradah – te vsekakor podelite pravočasno (in jih izžrebajte ob prisotnosti komisije), o žrebanju ustvarite zapisnik in javno objavite nagrajence.

Ne organizirajte nagradne igre, če ji niste kos

Med slabimi praksami s področja nagradnih iger so vsekakor nagradne igre, kjer prireditelji niso kos nalogi. Najprej organizirajte kakšno manjšo nagradno igro, da pridobite izkušnje, šele nato se lotite nagradne igre, na katero se bo »prijavil ves internet«. S slabo prirejeno nagradno igro, v kateri dajete predvsem prazne obljube, boste izgubili zaupanje uporabnikov in tudi stranke, torej dosegli ravno nasprotni učinek od želenega.

Share This