Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce.
Specialci so v vojski enota za posebne naloge. So najbolj izurjeni in izkušeni vojaki. Njihova analogija v prodajnem svetu pa so prodajni specialci. Za podjetje je pomembno, da premore vsaj dva ali tri prodajne specialce, ki bodo (iz)urili oddelek prodaje in mu pomagali do boljših rezultatov.
Prodajni specialci so prodajalci, ki stalno sledijo trendom na trgu in spremljajo potrebe strank. Po potrebi nato prilagajajo prodajne nastope in jih testirajo v praksi. Če se zadeva obnese pri specialcih, jo velja postopoma razširiti na večji del zaposlenih v prodaji. Postopoma, ne takoj!
Za učinkovitost prodajnih specialcev je pomembno tudi to, da spremembe niso korenite, temveč postopne. Vsak prodajni pristop temeljito preizkusite. Videli boste, kaj deluje in kaj ne. Prav tako v ekipo specialcev ne velja kar takoj uvrstiti vseh najboljših prodajalcev, saj bi to lahko okrnilo ravnovesje v prodaji.
V ekipi specialcev naj bo tako ena »prodajna zvezda«, ki ji družbo delata še dva dobra in v prihodnost zazrta prodajalca.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.