Ko spletna stran postane motor za trženje
Večina malih podjetij se ne zaveda, da njihovo spletno mesto lahko postane prodajni stroj, ki deluje v režimu 24/7.
Vaše spletno mesto lahko pri zainteresiranih potencialnih strankah ustvari visokokakovostne poizvedbe, telefonske klice in prodajo – če ste ga seveda zasnovali pravilno.
Kadar je spletno mesto profesionalno zasnovano in tržno, je podobno trgovini, ki stoji v središču z obiskovalci natrpane ulice. Žal je večina spletnih mest malih podjetij bolj podobna trgovinam, ki so sredi ničesar, do njih ne vodi niti makadamska cesta. So zastarela in brez pravih trženjskih prijemov.
A danes so naložbe, potrebne za profesionalno spletno mesto ali blog, minimalne. Seveda lahko zanje porabite tudi na tisoče evrov, a rezultati so lahko vidni še bistveno hitreje.
Spletne strani se lotite resno kot obleke pred pomembnim sestankom
Dodaten razlog, da morate svoje spletno mesto jemati resno, je ta, da skoraj vsi ljudje uporabljajo internet za preverjanje potencialnega prodajalca ali ponudnika storitev. Preden se odločijo, ali bodo poslovali s ponudnikom ali ne, bo velika večina ljudi poiskala spletno mesto ponudnika! Sem sodijo ljudje, katerim tržite svoje storitve. Kaj jim torej vaše spletno mesto »pove« o vašem podjetju?
Kakovost in vsebina vašega spletnega mesta spodbuditi ljudi, da pridejo k vam, na spletu se morate predstaviti v popolnoma profesionalni luči.
Če vaše dosedanje trženje ni ustvarilo odziva, na katerega ste upali, ne pozabite, da so ljudje, ki so stopili v stik z vami, najprej obiskali vaše spletno mesto. Strokovna podoba in optimizirano spletno mesto sta bistvenega pomena. Tako preprosto je.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.