Ko za vsebino skrbijo – kupci
Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje.
Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše stranke začele deliti slike vaših izdelkov. Morebiti bodo o njih celo kaj zapisale. Vso to vsebino velja s pridom izkoristiti, in sicer tako, da dodate slike strank na svoje spletno mesto, jih delite prek kanalov na družbenih omrežjih, pri čemer seveda ne pozabite ustrezno označiti izdelkov na fotografijah in jim dodati povezav v vašo spletno trgovino.
Čemu? Ko bo nova stranka obiskala vaše spletno mesto, bo bolj vesela fotografije in ocene, ki jo je ustvaril uporabnik, saj bo lažje ocenila, kako izgleda prejeti izdelek. Dodatno varnost in mirnost pri nakupu ji bo sporočalo tudi dejstvo, da so drugi uporabniki že kupili pri vas in so z izdelkom zadovoljni – celo tako zadovoljni, da o njem delijo svoje slike. Drži, v najboljšem primeru vam kupci lahko naredijo celo takšno uslugo, da objavijo kar preizkus izdelka – brez, da bi zato morali plačati objavo v medijih.
Razdelek z mnenji strank
Nekatere spletne trgovine celo spodbujajo stranke k oddaji mnenj in ocen. Vedo namreč, kako pomembne so te za pridobivanje novih kupcev. V kolikor se stranke slikajo skupaj z izdelkom, jih pred deljenjem njihove fotografije na družbenem omrežju vsekakor vprašajte za privolitev v to dejanje, saj se lahko zaradi večje izpostavljenosti nato počutijo neprijetno. V kolikor vam kakšna stranka pripravi profesionalne fotografije izdelka ali predstavitev, se ji za to še posebej zahvalite.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.