Ko za vsebino skrbijo – kupci
Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje.
Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše stranke začele deliti slike vaših izdelkov. Morebiti bodo o njih celo kaj zapisale. Vso to vsebino velja s pridom izkoristiti, in sicer tako, da dodate slike strank na svoje spletno mesto, jih delite prek kanalov na družbenih omrežjih, pri čemer seveda ne pozabite ustrezno označiti izdelkov na fotografijah in jim dodati povezav v vašo spletno trgovino.
Čemu? Ko bo nova stranka obiskala vaše spletno mesto, bo bolj vesela fotografije in ocene, ki jo je ustvaril uporabnik, saj bo lažje ocenila, kako izgleda prejeti izdelek. Dodatno varnost in mirnost pri nakupu ji bo sporočalo tudi dejstvo, da so drugi uporabniki že kupili pri vas in so z izdelkom zadovoljni – celo tako zadovoljni, da o njem delijo svoje slike. Drži, v najboljšem primeru vam kupci lahko naredijo celo takšno uslugo, da objavijo kar preizkus izdelka – brez, da bi zato morali plačati objavo v medijih.
Razdelek z mnenji strank
Nekatere spletne trgovine celo spodbujajo stranke k oddaji mnenj in ocen. Vedo namreč, kako pomembne so te za pridobivanje novih kupcev. V kolikor se stranke slikajo skupaj z izdelkom, jih pred deljenjem njihove fotografije na družbenem omrežju vsekakor vprašajte za privolitev v to dejanje, saj se lahko zaradi večje izpostavljenosti nato počutijo neprijetno. V kolikor vam kakšna stranka pripravi profesionalne fotografije izdelka ali predstavitev, se ji za to še posebej zahvalite.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.