Ko za vsebino skrbijo – kupci
Američani imajo posrečen izraz: uporabniško generirana vsebina. Gre za vsebino, ki jo ustvarjajo kupci oziroma stranke, podjetja pa s pridom uporabljajo za pospeševanje prodaje.
Sčasoma, oziroma ko bo vaša spletna trgovina postala vse bolj priljubljena, bodo vaše stranke začele deliti slike vaših izdelkov. Morebiti bodo o njih celo kaj zapisale. Vso to vsebino velja s pridom izkoristiti, in sicer tako, da dodate slike strank na svoje spletno mesto, jih delite prek kanalov na družbenih omrežjih, pri čemer seveda ne pozabite ustrezno označiti izdelkov na fotografijah in jim dodati povezav v vašo spletno trgovino.
Čemu? Ko bo nova stranka obiskala vaše spletno mesto, bo bolj vesela fotografije in ocene, ki jo je ustvaril uporabnik, saj bo lažje ocenila, kako izgleda prejeti izdelek. Dodatno varnost in mirnost pri nakupu ji bo sporočalo tudi dejstvo, da so drugi uporabniki že kupili pri vas in so z izdelkom zadovoljni – celo tako zadovoljni, da o njem delijo svoje slike. Drži, v najboljšem primeru vam kupci lahko naredijo celo takšno uslugo, da objavijo kar preizkus izdelka – brez, da bi zato morali plačati objavo v medijih.
Razdelek z mnenji strank
Nekatere spletne trgovine celo spodbujajo stranke k oddaji mnenj in ocen. Vedo namreč, kako pomembne so te za pridobivanje novih kupcev. V kolikor se stranke slikajo skupaj z izdelkom, jih pred deljenjem njihove fotografije na družbenem omrežju vsekakor vprašajte za privolitev v to dejanje, saj se lahko zaradi večje izpostavljenosti nato počutijo neprijetno. V kolikor vam kakšna stranka pripravi profesionalne fotografije izdelka ali predstavitev, se ji za to še posebej zahvalite.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.