Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo. Izvajanje strategije blagovne znamke pa podjetju omogoča jasno pot naprej, strankam pa kaže jasno pot do nas.
Strategija blagovne znamke je torej še kako pomembna. Pripravili smo štiri nasvete za njen razvoj.
- nasvet: Najprej preučite potrebe in želje vaših strank
Blagovne znamke, ki so osredotočene na stranke, so v praksi uspešnejše. Blagovne znamke, ki se osredotočajo na tisto, kar potrebujejo in želijo stranke, bodo doživele, da se stranke vračajo in kupujejo. Zvestoba strank je ključnega pomena, saj je lažje obdržati stranke, kot pa najti nove. Poleg tega zveste stranke lahko služijo kot brezplačna promocija blagovne znamke s svojimi priporočili. Razmislite, kaj je resnično pomembno strankam in to vkomponirajte v strategijo blagovne znamke.
- nasvet: Bodite dosledni
Nedoslednost vodi do nejasnosti in nerazumljivosti v očeh stran, ta pa škodi blagovni znamki. Če uporabljate več različnih logotipov ali pa se vaša embalaža jasno ne razlikuje od ostalih, je manj verjetno, da bi stranke prepoznale vašo blagovno znamko. Doslednost povečuje prepoznavnost vaše blagovne znamke, kar vodi do višjih dobičkov. Vendar pa ta ideja presega zgolj vizualne elemente vašega podjetja. Pomembno je tudi ohranjanje dosledne zavezanosti nizu vrednot. Na primer, če vaša blagovna znamka poudarja uporabo okolju prijaznih materialov, sodeluje na prireditvah, ki spodbujajo zeleno poslovanje.
- nasvet: Vplivajte na čustva strank
Spodbujanje čustev vaših strank je velik korak k ustvarjanju zvestobe blagovni znamki in je ključ do uspeha. Ljudje, ki so zvesti vaši blagovni znamki, bodo bolj naklonjeni vašemu podjetju in se bodo vračali kot kupci. Uskladite vrednote in ideale s strankami. Ugotovite, kaj skrbi vaše kupce in vplivajte na njihova čustva – pokažite jim, da vas skrbijo enake stvari.
Tudi oblika embalaže lahko igra vlogo pri ustvarjanju posebnih čustev pri strankah. Študije so pokazale, da so nekatere barve povezane z različnimi čustvi. Ko načrtujete, kako bo izgledala vaša blagovna znamka, razmislite o tem, kaj lahko vaše oblikovalske izbire naredijo glede čustev vaših strank.
- nasvet: Analizirajte blagovne znamke vaših konkurentov
Analiza konkurence je raziskovalna strategija, ki se uporablja za ocenjevanje prednosti in slabosti konkurenčne blagovne znamke. Ugotovitve lahko s pridom uporabite pri prilagoditvi lastne blagovne znamke. Če veste, v čem so vaši konkurenti odlični, morate biti na teh področjih odlični, da bi bili konkurenčni. Ogledate si lahko tudi, od kod prihajajo kupci vaših konkurentov, za navdih v zvezi s tem, kje lahko ustvarite svoje.
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.