Mar zvestoba res sodi v shemo?

Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo namen, za katerega so bili ustvarjeni?
Ste kdaj prešteli vse kartice zvestobe v svoji denarnici? Ali pa novodobno ustreznico – mobilne aplikacije na pametnem telefonu? Ogromno jih je, saj programov zvestobe ne nudijo več zgolj trgovske verige, letalske družbe ter finančne institucije, temveč tudi butični ponudniki, od slaščičarn do avtopralnic.
Zvestoba: nagrada ali obveza?
Pogosta napaka, ki jo delajo ponudniki programov zvestobe, je ta, da zvestoba postane obveza. Kupci pa si tega ne želijo. Zvestoba naj bo zato nagrada, ne pa edini način, da kupec pride do posamezne ugodnosti.
O programu zvestobe bi lahko težko govorili kot o konkurenčni prednosti, saj jih na vsakem področju ponuja več ponudnikov. Podjetje naj se zato osredotoči na odkrivanje resničnih razlogov, zakaj stranke ostajajo zveste podjetju in te vrednote še dodatno poudarja v svoji komunikaciji. Program zvestobe pa naj bo le dodatna nagrada za zveste stranke …
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.