Moč besede »zato«

by 23 Avg 2019prodaja, zaposleni

Moč besede »zato«

Nekaterim besedam strokovnjaki pripisujejo magične lastnosti. Na področju prodaje je takšna vsekakor beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker«.

Beseda »zato« ali pa kombinacija »zato, ker« aktivira možgane poslušalca, v njih se sproži alarm v smislu »Stvar, ki jo bom slišal v nadaljevanju, bo utemeljilo stvari, ki sem jo slišal prej«. In tako na čaroben način ta beseda postane zaveznik prodajalcev.

Stranke oziroma kupci namreč potrebujejo razloge in utemeljitve, zakaj opraviti neki nakup. V kombinaciji z »zato, ker«, kateremu sledijo tehtni argumenti, ste na dobri poti do uspešne prodaje.

Analizirajte prodajne priložnosti in jih čim bolje argumentirajte, pri pogovoru s potencialnimi strankami pa na spreten način vpletite »zato, ker«. Boste videli, da deluje!

Moč besede »zato« 2 Moč besede »zato« 3 Moč besede »zato« 4
Moč besede »zato« 5
Cenovna pogajanja in ego

Cenovna pogajanja in ego

V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This