Najboljši je … direktni marketing
Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da je danes praktično vse, kar podjetja počno, da bi pridobila kupce, direktni marketing.
Čeprav nas pregovor uči, da so spremembe edina stalnica v življenju, se je dobro zavedati tudi preprostega dejstva, da naši (beri: človeški) možgani delujejo praktično enako kot nekoč. V poplavi neosebnih digitalnih sporočil so stranke in potencialni kupci pravzaprav še bolj pozorni na tisto sporočilo in pošiljatelja, ki si je zanje vzel čas. To pa pomeni, da jih ne le pozdravi po imenu, temveč očara z vedenjem o tem, kaj jim je všeč in kaj dejansko potrebujejo.
Digitalni darvinizem je še kako prisoten tudi v marketingu, stari pristopi zato vse redkeje delujejo. Kako se torej prilagoditi? Pripravili smo 8 nasvetov, kako boste z direktnim in personaliziranim marketingom vplivali na (nakupne) odločitve svojih strank. Takole se glasijo:
Resnično spoznajte svoje kupce. Ugotovite, kdo, kdaj in zakaj potrebuje vaš izdelek ali storitev.
Izdelajte načrt prodaje. Postavite si jasne cilje in strategijo prodaje.
Oblikujte privlačno, morebiti celo ekskluzivno ponudbo. Posebna ponudba naj bo res posebna ponudba in ne »maček v žaklju«. Prizadevajte si dodati več vrednosti in preseči pričakovanja strank.
Personalizirajte komunikacijo s strankami. Ljudje imamo radi prilagojene vsebine – upoštevajte to pri ponudbi.
Poskrbite za usklajena sporočila in aktivnosti. Vsi kanali in stiki s kupcem morajo temu posredovati enotno sporočilo.
Povežite marketing in prodajo. Oba morata delati za isti cilj.
Merite rezultate svojih akcij. Kdor meri, ta razume in lahko učinkovito ukrepa ter odloča.
Spremljajte prodajo in optimizirajte ponudbo. Analizirajte marketinške in prodajne rezultate ter po potrebi optimizirajte komunikacijo in ponudbo.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.