Najboljši je … direktni marketing
Marketinški strokovnjaki poudarjajo, da je danes praktično vse, kar podjetja počno, da bi pridobila kupce, direktni marketing.
Čeprav nas pregovor uči, da so spremembe edina stalnica v življenju, se je dobro zavedati tudi preprostega dejstva, da naši (beri: človeški) možgani delujejo praktično enako kot nekoč. V poplavi neosebnih digitalnih sporočil so stranke in potencialni kupci pravzaprav še bolj pozorni na tisto sporočilo in pošiljatelja, ki si je zanje vzel čas. To pa pomeni, da jih ne le pozdravi po imenu, temveč očara z vedenjem o tem, kaj jim je všeč in kaj dejansko potrebujejo.
Digitalni darvinizem je še kako prisoten tudi v marketingu, stari pristopi zato vse redkeje delujejo. Kako se torej prilagoditi? Pripravili smo 8 nasvetov, kako boste z direktnim in personaliziranim marketingom vplivali na (nakupne) odločitve svojih strank. Takole se glasijo:
Resnično spoznajte svoje kupce. Ugotovite, kdo, kdaj in zakaj potrebuje vaš izdelek ali storitev.
Izdelajte načrt prodaje. Postavite si jasne cilje in strategijo prodaje.
Oblikujte privlačno, morebiti celo ekskluzivno ponudbo. Posebna ponudba naj bo res posebna ponudba in ne »maček v žaklju«. Prizadevajte si dodati več vrednosti in preseči pričakovanja strank.
Personalizirajte komunikacijo s strankami. Ljudje imamo radi prilagojene vsebine – upoštevajte to pri ponudbi.
Poskrbite za usklajena sporočila in aktivnosti. Vsi kanali in stiki s kupcem morajo temu posredovati enotno sporočilo.
Povežite marketing in prodajo. Oba morata delati za isti cilj.
Merite rezultate svojih akcij. Kdor meri, ta razume in lahko učinkovito ukrepa ter odloča.
Spremljajte prodajo in optimizirajte ponudbo. Analizirajte marketinške in prodajne rezultate ter po potrebi optimizirajte komunikacijo in ponudbo.
Do boljših rezultatov s sodelovanji in partnerstvi
Slovenski pregovor pravi, da več glav več ve. Vemo tudi, da več rok lahko več postori. Kaj pa v poslu – bi si upali nastopati skupaj s konkurentom?...
Spletna ali papirna predstavitev?
Zagotovo ste v en dah odgovorili spletna. Pa ni nujno tako. Papir postaja stvar prestiža, a izdelek mora biti v obeh primerih vsebinsko vrhunski....
Tudi e-poštni podpis je pomemben. Za prodajo.
E-poštni podpis je morda najbolj zapostavljena priložnost v poslovnih komunikacijah. Dobro oblikovan e-poštni podpis vam daje zadnjo priložnost, da...
Kako promovirati storitve na družbenih omrežjih?
Prodaja oziroma pospeševanje prodaje izdelkov in storitev se zelo razlikuje. Tudi na družbenih omrežjih. Prodaja storitev je lahko težka naloga. Če...
Kako ugotoviti, kakšnih vsebin si želi občinstvo?
Kakovostne vsebine so ključne za trženje, obisk spletne strani in njeno privlačnost v spletnih iskalnikih. Dobra vsebina spreminja priložnostne...
Vsebine, s katerimi vas bodo opazili na družbenih omrežjih
Se vam zdijo objave, ki ji ustvarjate na družbenih omrežjih, dolgočasne? Se zdijo dolgočasne obiskovalcem? Potem je čas, da stvari začinite. Kako?...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.