Ne le vsebina, prodaja že naslov

by 20 Feb 2019izdelki, kupci, ponudba

Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov. Pogosto zato, ker so padli že pri prvem preizkusu – privlačnem naslovu.Pozornost sodobnega potrošnika je iz leta v leto krajša. Žal. O razlogih zanjo na tem mestu ne bi pisali, se pa moramo soočiti s posledicami in poiskati učinkovite ukrepe, kako tanko in kratko pozornost potencialnega potrošnika obrniti sebi v prid.

Izjemna pomembnost naslova

Z besedili in vsebinami je podobno kot z ljudmi – takoj je treba narediti dober vtis, saj druge priložnosti verjetno ne bo več, če smo prvo zapravili. In kaj pri naši vsebini potencialni kupec vidi? Naslov.

David Ogilvy, katerega priimek krasi eno največjih globalnih marketinških agencij, je znan tudi po svoji izjavi: »Povprečno 5-krat več ljudi prebere naslov kot pa preostalo besedilo. Če torej vaš naslov ne proda, ste zapravili 90 odstotkov vloženega denarja.«

Praksa mu pritrjuje na vsakem koraku. Dober naslov dobi več klikov in ogledov, slab naslov pa kar takoj pomeni konec branja.

Kakšen je dober naslov?

Dobro, razumete, da potrebujete dober naslov. Toda, kakšen je dober naslov? Predvsem tak, ki pritegne. Podjetja rada v naslove tlačijo imena in oznake svojih izdelkov, a to je slaba praksa. Naslov naj bo raje povezan s posamezno funkcionalnostjo izdelka in njegovo sposobnostjo odprave težave stranke. Tako bomo vsekakor pritegnili pozornost bralca, da nam da priložnost in prebere tudi naslednje vrstice.

Dodaten trik za naslov

Človeške možgane zanimajo težave in njihovo reševanje. Marketinški strokovnjaki so ugotovili, da zelo dober učinek na bralca naredijo tudi naslovi, ki se začno z besedo »Kako«. Seveda so pogosto povezani z nasvetnimi članki.

Ne le vsebina, prodaja že naslov 2 Ne le vsebina, prodaja že naslov 3 Ne le vsebina, prodaja že naslov 4
Ne le vsebina, prodaja že naslov 5
Prodaja smo ljudje

Prodaja smo ljudje

V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This