Novačenje e-poštnih naslovov
Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa vendar vam le redki obiskovalci zaupajo svoj e-poštni naslov. Zakaj?
Ne bodite nadležni oziroma vsiljivi
Če vaše pisanje na spletni strani že na daleč daje vedeti, da je vse, kar si želite, e-poštni naslov (ali pa obsežnejši kontakt) obiskovalca strani, potem se ta upravičeno vpraša, kakšno e-poštno nadlegovanje ga čaka v prihodnosti.
Vzbudite zaupanje
Vsebina spletne strani mora biti napisana in oblikovana tako, da bo obiskovalcu vzgajala zaupanje – predstavite se kot strokovnjaki, oziroma nekdo, ki razume njihovo težavo ali izziv in ga zna rešiti. Potem vam bodo tudi zaupali e-poštni naslov.
Ponudite vrednost
Obiskovalci od »darovanja« svojega e-poštnega naslova pričakujejo kakšno korist – brezplačno vsebino v obliki študije primera, nasvetnega članka, znatnega popusta na izdelek ali storitev. Skratka, v očeh obiskovalca dokažite vrednost, zakaj bi se ta prijavil na prejemanje vaših elektronskih obvestil, novic ali ponudb.
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Kako motivirati prodajalce?
Bonusi in nagrade niso vse, kar motivira prodajno osebje. Še zdaleč ne. Zaposlene v prodaji lahko motivirate na več načinov. Vsi poznamo cilje in...
Kdo so prodajni specialci?
V podjetjih najdemo takšne in drugačne prodajalce. A kdor želi resnično uspešno prodajati, potrebuje prodajne specialce. Specialci so v vojski enota...
Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne...
Prodaja smo ljudje
V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...
(Pre)nizka cena vam lahko tudi škodi
Nižanje prodajne cene je priljubljen ukrep pospeševanja prodaje. Ni pa brez posledic. Poleg očitnih pritiskov po višji marži in zaslužku podjetja in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.