Menite, da univerzalni prodajni recept ne obstaja? Motite se.

Ljudje imamo tako v osebnem kot poslovnem življenju celo vrsto izzivov in težav. Nekatere so enkratne, druge občasne, tretje pereče. In prav tu je priložnost za prodajalce česarkoli. Kdor zna v pravem trenutku in na pravi način prepoznati »bolečino« oziroma težavo stranke ter ji ponuditi ustrezno rešitev, ta bo skoraj zagotovo prodal.

Reševanje bolečin(e)

Verjeli ali ne, reševanje bolečin(e) strank je najbolj univerzalni prodajni recept, saj deluje vedno in povsod. Večja kot je težava, večja je nujnost njene rešitve in takrat so mogoči tudi večji kompromisi glede sredstva ali načina, ki to težavo reši.

Univerzalni prodajni recept je torej reševanje aktualne, torej sedanje bolečine. Če z nakupom nečesa stranka to bolečino omili ali odpravi, bo zadovoljna.

V kolikor naš izdelek, storitev ali rešitev stranki ne zmanjša ali odpravi bolečine, potem prodajamo napačno stvar in to velja čim prej spremeniti, sicer bo naš obstoj kmalu ogrožen (ker ne bo prodaje).

Share This