Mar tudi sami zmajujete z glavo? Postavili ste novo spletno stran, pripravili bogate vsebine, morebiti nudite tudi kakšno brezplačno vsebino – pa vendar vam le redki obiskovalci zaupajo svoj e-poštni naslov. Zakaj?

Ne bodite nadležni oziroma vsiljivi

Če vaše pisanje na spletni strani že na daleč daje vedeti, da je vse, kar si želite, e-poštni naslov (ali pa obsežnejši kontakt) obiskovalca strani, potem se ta upravičeno vpraša, kakšno e-poštno nadlegovanje ga čaka v prihodnosti.

Vzbudite zaupanje

Vsebina spletne strani mora biti napisana in oblikovana tako, da bo obiskovalcu vzgajala zaupanje – predstavite se kot strokovnjaki, oziroma nekdo, ki razume njihovo težavo ali izziv in ga zna rešiti. Potem vam bodo tudi zaupali e-poštni naslov.

Ponudite vrednost

Obiskovalci od »darovanja« svojega e-poštnega naslova pričakujejo kakšno korist – brezplačno vsebino v obliki študije primera, nasvetnega članka, znatnega popusta na izdelek ali storitev. Skratka, v očeh obiskovalca dokažite vrednost, zakaj bi se ta prijavil na prejemanje vaših elektronskih obvestil, novic ali ponudb.

Share This