Nujnost ohranitve stika s stranko

by 2 Avg 2019oglaševanje, e-pošta, ponudba

Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več let (če prodajate strešne kritine). Večina podjetij se znajde nekje vmes.

Kljub temu je ključnega pomena, da se v mislih kupca pojavite takoj, ko se ta nameni nekaj kupiti. Najboljši način, da boste dosegli tako stanje, pa je vzdrževanje stalne in dosledne komunikacije. Zbirajte podatke o stranki ob vsaki priložnosti. Pripravite e-poštne in druge kampanje, s katerimi boste ostali v stiku tako s potencialnimi in starimi strankami.

Seveda sta za prisotnost v mislih stranke potrebna tudi lokalna prisotnost (oglasi) in spletna prisotnost (oglasi ali visok položaj na iskalnikih).

Učinkovito trženje pomeni več kot zanašanje na neposredno oglaševanje po e-pošti ali zakup drage televizijske reklame.

Na spletu obstaja veliko tehnologij in načinov, kako lahko cenovno učinkovito postavite in vzdržujete znatno prisotnost.

Nujnost ohranitve stika s stranko 2 Nujnost ohranitve stika s stranko 3 Nujnost ohranitve stika s stranko 4
Nujnost ohranitve stika s stranko 5
Prodaja smo ljudje

Prodaja smo ljudje

V poslu se pogosto izkaže, da je od kakovosti ter cene izdelka ali storitve pomembnejša prodajna ekipa. Ljudje smo tisti, ki kupujemo in prodajamo,...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This