Nujnost ohranitve stika s stranko
Glede na izdelek ali storitev, ki ga/jo prodajate, se lahko zgodi, da ste vsak dan v mislih strank, lahko pa le občasno – tudi na vsakih 10 ali več let (če prodajate strešne kritine). Večina podjetij se znajde nekje vmes.
Kljub temu je ključnega pomena, da se v mislih kupca pojavite takoj, ko se ta nameni nekaj kupiti. Najboljši način, da boste dosegli tako stanje, pa je vzdrževanje stalne in dosledne komunikacije. Zbirajte podatke o stranki ob vsaki priložnosti. Pripravite e-poštne in druge kampanje, s katerimi boste ostali v stiku tako s potencialnimi in starimi strankami.
Seveda sta za prisotnost v mislih stranke potrebna tudi lokalna prisotnost (oglasi) in spletna prisotnost (oglasi ali visok položaj na iskalnikih).
Učinkovito trženje pomeni več kot zanašanje na neposredno oglaševanje po e-pošti ali zakup drage televizijske reklame.
Na spletu obstaja veliko tehnologij in načinov, kako lahko cenovno učinkovito postavite in vzdržujete znatno prisotnost.
S komentarji do strank
Spletni dnevniki, novičarske strani, spletni forumi ... so strani, ki so zelo dobro obiskane. Kako del tega obiska »ukrasti« in iz njega narediti...
Kratek vodič do strategije blagovne znamke
Brez strategije blagovne znamke si podjetje težko postavi jasne cilje glede trženja. Stranke tudi težje razumejo naše vrednote in podjetje samo....
Je vaša vsebina res kakovostna?
Kakovostna vsebina naj bo ustvarjalna in privlačna, vedno jo pripravite tako, da bi bili nanjo ponosni najboljši svetovni avtorji. Sledile ji bodo...
Kaj je nativno oglaševanje in kako deluje?
Tradicionalne metode oglaševanja so vedno manj učinkovite. Ljudje smo se navadili, da ne upoštevamo več oglasov, ki so ločeni od vsebine. Nekateri...
Sporočila za medije naj bodo del marketinške strategije
Na kaj pomislite ob omembi sporočila za javnost? Na resen zapis o objavi nečesa in nekaj tehničnih podatkov, skratka, nekaj dolgočasnega? Pa ne rabi...
Kako v marketingu uporabljati metafore?
Moč metafor je v tem, da ustvarjajo živahne, preproste slike v naši glavi, kjer ostanejo brez popačenja. Metafore lahko uporabite kot marketinško...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.