Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih

by 31 Jul 2019prodaja, trženje, zaposleni

Včasih je veljalo, da če nečesa ne najdete na internetu, to ne obstaja. Nekaj podobnega bi lahko dejali tudi za področje družbenih medijev. Prisotnost na njih je za podjetja in podjetnike že postala nuja.

Pravite, da nimate niti časa niti volje, da bi se ukvarjali z družbenimi mediji in interakcijo s (potencialnimi) strankami preko njih. Razmislite še enkrat. V pomoč naj vam bodo naslednji statistični podatki:

  • 72 odstotkov odraslih uporabnikov interneta uporablja Facebook.
  • V zadnjih dveh letih se je poraba vsebine na Facebooku povečala za 57 odstotkov.
  • Instagram ima 500 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov.
  • LinkedIn ima 450 milijonov članov, pri čemer je aktivnih dobra četrtina.
  • 30 odstotkov milenijcev redno uporablja Snapchat.

Takšnih medijev in njihovega občinstva, ki je zelo aktivno, preprosto ne smete ignorirati. Priložnosti za trženje in prodajo s pomočjo družbenih medijev je namreč iz meseca v mesec več.

Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih 2 Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih 3 Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih 4
Nujnost prisotnosti na družabnih omrežjih 5
Moč priporočil

Moč priporočil

Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...

Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici

Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.

Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.

Stopite v stik z nami

Izberite namen svojega sporočila

Obdelava osebnih podatkov

Share This