Oplemenitite vizualno vsebino s povezavami
Vizualna vsebina lahko deluje kot prehod na bolj dragocene vsebine.
Ko načrtujete vizualno vsebino za objavo na družbenih platformah, razmislite, kako lahko video posnetki, fotografije in inforgrafike pripeljejo (dodaten) promet na vaše spletno mesto ali spletno trgovino z izdelki in/ali storitvami.
YouTube in povezave v video posnetkih
Sodobni uporabniki spleta imajo najraje video posnetke, saj je njihov ogled vendarle lažji od branja dolgih člankov ali spletnih dnevnikov (blogov). Zato v svoje video posnetke vstavite ustrezne opise in povezave do vašega spletnega mesta ali izdelkov in tako gledalcem še olajšajte delo, da pridejo do njih.
Prav tako naj bodo na spletni strani objavljene fotografije deležne povezave na vaš profil na Instagramu, saj boste tako uporabniku zagotovili razširjeno izkušnjo.
Nič ni narobe, če na koncu video posnetka ali spletne strani uporabnike tudi poprosite, naj vem sledijo na družbenih omrežjih ali pa se prijavijo na seznam za obveščanje – najlažje je, če jih za to pričakajo lične ikone z ustreznimi povezavami, ki to dejanje še pohitrijo.
Naj vizualne vsebine delajo za vas!
Kako se ustrezno predstaviti (na spletu)?
Ne glede na to, kaj počnete, stranke želijo vedeti, kdo ste in kaj (ter kako) delate. Spletna predstavitev in podstran »O meni« ali »O nas« tako...
Kako proda(ja)ti milenijcem?
Kljub prepričanju, da so milenijci mladi, napihnjeni in sebični posamezniki, kljub temu premorejo širok razpon starostnih skupin, osebnostnih...
Spletnih dnevnikov je ogromno, za katerega se odločiti?
Ste vedeli, da obstaja kar ducat različnih vrst spletnih dnevnikov? V nadaljevanju razkrivamo, kateri so tisti, ki so najbolj primerni za posel....
Je samopromocija res nekaj slabega?
Že od malega so nas učili, da je skromnost lepa čednost. Pa tudi, da se »lastna hvala pod mizo val'a.« Mar to drži? Biti ponižen je vedno dobra...
3 napake, ki jih delate pri samopromociji
Samopromocija ni nujno slaba. Obstaja pa žal veliko primerov slabe samopromocije. Predlagamo, da se na vsak način izognete naslednjim napakam....
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.