Pišite bloge, tudi za druge
Podjetja si želijo kakovostne vsebine, tudi mediji si želijo isto. V kolikor ste priznan strokovnjak, vam utegne biti pisanje t. i. gostujočih blogov pisano na kožo.
Svoje podjetje ali dejavnost lahko promovirate tudi tako, da (na)pišete vsebino za druge (bloge). V članku ali spletnem dnevniku pa poskrbite, da bo vsekakor vsebovana tudi povezava do vašega spletnega mesta ali izdelka. S pisanjem t. i. gostujočih blogov delite svoje nišno znanje z drugimi, kar še poveča vaš ugled in vam daje status strokovnjaka. Ključnega pomena za unovčitev prometa iz vaših gostujočih objav je torej povezava, lahko pa celo spletni oglas za vašo stran ali trgovino.
Četudi oseba/obiskovalec, ki na ta račun (branja bloga pri nekom drugem) pristane na vašem spletnem mestu, nič ne kupi, vam še vedno ostane njena sled in jo lahko ciljate prek spletnih oglasov. Pri izbiri spletnih strani za gostujoče bloge se osredotočite na ustrezne partnerje – na sodelovanja, ki so logična in smiselna.
Za začetek lahko pišete blog za podjetje v isti ali podobni niši, ki ne premore lastne spletne trgovine. Posrečena možnost je tudi dopolnilna niša s podobnim občinstvom, pri čemer pa gre za podjetje, ki prodaja različne izdelke od vaših. Npr. eno podjetje prodaja sončna očala, drugo pa kreme za zaščito pred soncem.
Gostujoči blogi so eden od zelo posrečenih načinov za vzpostavljanje odnosov, ki vam bodo lahko dolgoročno pomagali pri razvoju poslovnih priložnosti in povezav.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.