Postavite realne prodajne cilje
Prodajo je težko natančno napovedati, a glede na poznavanje razmer, lahko izkušeni vodje postavijo realne prodajne cilje. Nedosegljivi cilji pa ne pomagajo nikomer, ne prodajnikom, ne podjetju.
Zaposleni potrebujejo dosegljive cilje. Tako ostanejo motivirani, saj pred seboj vidijo dosegljiv rezultat in se zanj potrudijo. Tudi če ste se pri napovedi ali postavitvi cilja zmotili, lahko cilj še vedno povečate, nikakor pa ni dobro manjšati ciljev, ki so jih prodajalci že dosegali – izjeme so seveda izredni dogodki, recesija ipd.
Uspeh in odstotki
Uspešnost prodaje se lahko meri tudi v odstotkih sklenjenih pogodb, prodanih izdelkov itd. glede na vložen trud. Za prodajo preko telefona velja postaviti jasen cilj – 20 %, 50 % ali 80 % klicev mora imeti za rezultat uspešno prodajo – odvisno pač od tega, kaj strankam ponujate. Dobri prodajalci bodo zastavljene cilje dosegli. Če pa posamezniki v prodajni ekipi potrebujejo bistveno večje število klicev in priložnosti, da dosežejo cilj, pa to pomeni, da so vendarle podpovprečni.
Vezava ciljev na nagrajevanje
Veliko podjetij prodajalce plačuje po uspešnosti prodaje – s provizijo, ki se doda fiksnemu delu plače. V kolikor ima vaše podjetje veliko fluktuacijo na področju prodaje, velja prodajne cilje vezati na nagrade. Nagrade pa se izplačujejo kvartalno in ne vsak mesec – tako bodo prodajalci dlje časa motivirani in tudi fluktuacija se bo zmanjšala, saj bodo želeli zaključiti uspešen kvartal. Kdor podjetje zapusti prej, ta pa ostane brez nagrade.
Kaj lahko proda(ja)te prek spleta?
Tudi nadvse privlačna spletna stran z velikim obiskom še ni zagotovilo za uspešno prodajo. Preko spleta je treba prodajati prave stvari. Včasih smo...
Prodaja ali osvajanje?
Podjetja in podjetniki si želijo prodajati, kar pač nudijo – izdelke ali storitve. Pa je to res pravi cilj? Ali ni bolje osvojiti stranko, saj se...
Kako preživeti prodajni mrk?
Ne glede na to, kaj prodajate, prej ali slej naletite na upad prodaje. Čar je v tem, da ga znate še pravočasno prepoznati in se iz njega izkopati....
Kako povečati spletno prodajo?
Strokovnjaki za spletno prodajo so si enotni – zgolj prodaja izdelka na spletu še ni razlog, da bo prodaja uspešna, tudi če je izdelek nekoliko...
Ne le vsebina, prodaja že naslov
Pisci prodajnih vsebin, pa naj so te namenjene na splet, v tiskan katalog ali e-poštno pošiljanje, se včasih praskajo po glavi, zakaj ni rezultatov....
Kako spremeniti kontakt v kupca?
Številna podjetja s pomočjo spletnih nagradnih iger ali sejemskih nastopov pridobijo lepo število kontaktov, ki predstavljajo potencialne stranke....
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.