Poznamo rešitev za učinkovito upravljanje časa
Koliko časa porabite za izdelavo objav na spletnem dnevniku? Koliko za branje in odgovarjanje na e-pošto? Pa za sedenje na sestankih? Verjetno preveč, kajne?
Tudi če dobro veste, kje preživite glavnino svojega »delovnega« časa, se lahko pogosto počutite, da v vašem dnevu preprosto ni dovolj ur za vsa opravila. Učinkovito upravljanje časa je velik izziv za lastnike podjetij kot tudi zaposlene.
Kako ga doseči. Predlagamo preizkus orodja za sledenje porabljenemu času. Všeč nam je rešitev RescueTime, katere snovalci obljubljajo, da bomo z njeno uporabo izboljšali svojo dnevno produktivnost in posvetili več časa področjem, ki ga najbolj potrebujejo.
Recimo, da porabite veliko časa za interakcijo na Facebooku in Twitterju, vendar vam to ne prinaša otipljivih rezultatov. Medtem pa so vaše e-poštne marketinške kampanje v najboljšem primeru povprečne, čeprav veste, da delujejo.
Posledično prilagodite svoj dnevni urnik, tako da boste porabili več časa za trženje po e-pošti. Morebiti boste ugotovili, da vam ta pristop prinaša večjo prodajo. Pri tem ne pozabite, da je digitalni marketing odvisen od trojice dejavnikov: družbenih omrežij, spletnih dnevnikov in e-pošte. Če (pretirano) zanemarite katerega koli od njih, bi lahko trpela celotna strategija. Vseeno pa vsem področjem namenite nekaj pozornosti in morebiti vas preseneti eksplozivna rast.
Vse je v iskanju ravnotežja, ki deluje za vas in vaše podjetje. Vaš čas je omejen, zato ga morate ustrezno razporediti.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.