Poznamo rešitev za učinkovito upravljanje časa
Koliko časa porabite za izdelavo objav na spletnem dnevniku? Koliko za branje in odgovarjanje na e-pošto? Pa za sedenje na sestankih? Verjetno preveč, kajne?
Tudi če dobro veste, kje preživite glavnino svojega »delovnega« časa, se lahko pogosto počutite, da v vašem dnevu preprosto ni dovolj ur za vsa opravila. Učinkovito upravljanje časa je velik izziv za lastnike podjetij kot tudi zaposlene.
Kako ga doseči. Predlagamo preizkus orodja za sledenje porabljenemu času. Všeč nam je rešitev RescueTime, katere snovalci obljubljajo, da bomo z njeno uporabo izboljšali svojo dnevno produktivnost in posvetili več časa področjem, ki ga najbolj potrebujejo.
Recimo, da porabite veliko časa za interakcijo na Facebooku in Twitterju, vendar vam to ne prinaša otipljivih rezultatov. Medtem pa so vaše e-poštne marketinške kampanje v najboljšem primeru povprečne, čeprav veste, da delujejo.
Posledično prilagodite svoj dnevni urnik, tako da boste porabili več časa za trženje po e-pošti. Morebiti boste ugotovili, da vam ta pristop prinaša večjo prodajo. Pri tem ne pozabite, da je digitalni marketing odvisen od trojice dejavnikov: družbenih omrežij, spletnih dnevnikov in e-pošte. Če (pretirano) zanemarite katerega koli od njih, bi lahko trpela celotna strategija. Vseeno pa vsem področjem namenite nekaj pozornosti in morebiti vas preseneti eksplozivna rast.
Vse je v iskanju ravnotežja, ki deluje za vas in vaše podjetje. Vaš čas je omejen, zato ga morate ustrezno razporediti.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.