Preizkusi izdelkov so nuja
Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da:
- 84 % ljudi spletnim preizkusom izdelkov zaupa prav toliko kot osebnemu priporočilu.
- 90 % potrošnikov prebere manj kot 10 testov, preden oblikuje mnenje o podjetju.
- 74 % potrošnikov pravi, da pozitivni preizkusi in ocene poskrbijo, da bolj zaupajo ponudniku/prodajalcu.
Ne bojte se testiranj izdelkov Če želite povečati prodajo, se ne smete bati dati izdelka v preizkus. Pred tem se vendarle prepričajte, da izdelek deluje kot oglaševano, saj vam slaba ocena lahko pokvari prodajo. V kolikor kupci na spletu ne najdejo preizkusov vašega izdelka, mu tudi manj zaupajo. V kolikor kupec izdelka opravi preizkus in svoje ugotovitve deli na družbenem mediju ali spletnem dnevniku, to (v kolikor so pozitivne, seveda) vsekakor delite tudi vi na svojem spletnem mestu in družbenih medijih. Več pozitivnih ocen vaše trgovine in izdelkov bo poskrbelo za večjo verjetnost nakupa s strani obiskovalcev, ki se prvič srečajo z vami.
Moč priporočil
Ljudje zaupamo priporočilom – tako stari kot mladi. Še posebej generacija milenijcev svoje nakupne odločitve zaupa pretežno priporočilom. Torej jih...
Mar zvestoba res sodi v shemo?
Danes smo priča najrazličnejšim programom zvestobe, številni prodajalci želijo z njimi pridobiti zveste kupce. Toda mar programi zvestobe dosegajo...
Imate ustrezen marketinško-prodajni načrt?
Če naj bosta trženje in prodaja učinkovita, potrebujete dober načrt. Ta mora biti iskren in premišljen, saj ga boste le tako lahko uresničili ali...
Naj vas opazijo, povprečje pač ni privlačno
Marketinška gradiva pogosto omenjajo izstopanje iz povprečja kot ukrep, s katerim bomo hitreje pridobili stranke. A izstopati ni niti najmanj lahko,...
Spoznajte strategijo treh krogov
Med prodajnimi orodji prednjačijo predvsem tista za neposredno prodajo in nagovarjanje potreb kupca. A brez dobre strategije (praviloma) ni uspešne...
Kako doseči učinkovito prodajo?
Prodaja je odvisna od številnih dejavnikov, a eden odločilnih je vsekakor zaupanje kupcev. Prav tako pa ne gre podcenjevati vpliva različnih...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.