Preizkusi izdelkov so nuja
Vam ni veliko mar za to, da bi dali svoje izdelke v neodvisen preizkus? Premislite še enkrat. Kupci namreč preberejo najrazličnejše teste in preverijo ocene preden opravijo nakup. Statistika, povzeta po raziskavi podjetja Bright Local, je pokazala, da:
- 84 % ljudi spletnim preizkusom izdelkov zaupa prav toliko kot osebnemu priporočilu.
- 90 % potrošnikov prebere manj kot 10 testov, preden oblikuje mnenje o podjetju.
- 74 % potrošnikov pravi, da pozitivni preizkusi in ocene poskrbijo, da bolj zaupajo ponudniku/prodajalcu.
Ne bojte se testiranj izdelkov Če želite povečati prodajo, se ne smete bati dati izdelka v preizkus. Pred tem se vendarle prepričajte, da izdelek deluje kot oglaševano, saj vam slaba ocena lahko pokvari prodajo. V kolikor kupci na spletu ne najdejo preizkusov vašega izdelka, mu tudi manj zaupajo. V kolikor kupec izdelka opravi preizkus in svoje ugotovitve deli na družbenem mediju ali spletnem dnevniku, to (v kolikor so pozitivne, seveda) vsekakor delite tudi vi na svojem spletnem mestu in družbenih medijih. Več pozitivnih ocen vaše trgovine in izdelkov bo poskrbelo za večjo verjetnost nakupa s strani obiskovalcev, ki se prvič srečajo z vami.
Cenovna pogajanja in ego
V poslu prej ali slej naletite na pogajanja o ceni, posebej, če gre za večje zneske ali projekte. Boste iz njih izšli kot zmagovalec? Manjša kot je...
Kako skleniti posel?
Pravijo, da v poslu ni bližnjic. Nič ne de, je pa zato najkrajša pot tista, ki gre naravnost. Sledi nekaj prodajnih napotkov za sklenitev posla....
Video je vaš zaveznik
Številni prodajalci se bojijo predstavitev pri zahtevnih strankah, posebej, če gre za občinstvo, sestavljeno iz (res) pomembnih ljudi. Ali pa...
»Hashtage« velja uporabljati premišljeno
Najrazličnejše oznake, t. i. hashtagi, ki spremljajo objave na družbenih omrežjih, so lahko prav tako pomembne kot vsebina sama. Uporabljati jih...
Ustvarite odlično delovno okolje – splača se
Je fluktuacija v vašem podjetju nadpovprečno visoka? Zagotovo obstajajo razlogi za to. Eden najboljših načinov, kako zadržati uspešne kadre, je...
Stik s strankami je pomemben
Stik s strankami ni pomemben le z vidika prodajnih številk, temveč tudi za to, da zaposleni v prodaji in drugih oddelkih vidijo, za koga delajo in...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.