Pripovedništvo kot marketinško orodje
Pripovedovanje zgodb oziroma pripovedništvo je tisto, ki danes dela razliko med blagovnimi znamkami in izdelki. Ga uporabljate? In zakaj ne?
Vaša blagovna znamka verjetno že na neki način uporablja pripovedovanje zgodb na področju trženja, a se tega niti ne zavedate. Pri pripovedništvu velja ključno pravilo: osredotočite se na uporabnike oziroma stranke. Povejte jim, kakšne probleme lahko rešite. Zavestno vključevanje pripovedništva v marketinško strategijo ne spremeni le načina pisanja in predstavitve vaše blagovne znamke, ampak tudi stranke bodo na znamko in izdelke oziroma storitve gledale v novi luči.
Moč pripovedništva
Pripovedništvo ima izjemno moč. Izdelek ali storitev ter blagovno znamko poveže z uporabnikom. Ljudje namreč želimo slišati razlago, pojasnilo, kako nekaj deluje in zakaj. Kaj ima to opraviti s trženjem? Vse. Pripovedovanje zgodb je tako globoko zakoreninjeno v naši psihi, da bolj ko povezujete zgodbe in izdelke, blagovne znamke ter storitve, bolj bodo vaše stranke (in potencialne stranke) sodelovale z vami.
Najbolj prepričljive zgodbe so pričevanja uporabnikov, ki izdelek uporabljajo. Ti so v očeh potencialnih kupcev najbolj kredibilni. Pridobite torej zgodbe uporabnikov in jih predstavite še drugim.
Zgodbo si lahko tudi izmislite!
Če se ne želite zanašati na to, da bi uporabniki ustvarjali vašo vsebino, si lahko zgodbo tudi izmislite. Prav ste prebrali. Ustvarite zgodbe, za katere menite, da jih potencialni kupci želijo slišati. Toda ne širite laži. Ne bodite neetični.
Lahko pa si zamislite nekaj idealnih primerov rabe vašega izdelka in jih predstavite strankam. Tako bodo tudi kupci dobili dodaten motiv, zakaj izdelek sploh kupiti.
Zakaj tudi majhno podjetje rabi svoj slogan? In kako ga izumiti.
Slogan je kratek stavek, ki kriči po pozornosti. Njegova odlika je v tem, da si ga kupci hitro in enostavno zapomnijo, s tem pa si zapomnijo tudi...
Najboljše grafične prakse na Facebooku
Ali imate težave z novimi dimenzijami oglasnih pasic na Facebooku? Mar vaše oglasne pasice in glavna fotografija niso videti »prav«? Imamo rešitev....
Kako prodajati generaciji Z?
Večkrat slišimo, da starejši ne razumejo mlajših. Kako slednjim prodajati? Vendarle imajo ti lasten denar ali pa denar staršev ... V t. i....
Ne le vsebina, tudi oblika je pomembna
Ko imate enkrat kakovostno vsebino, je preprosto škoda, da je ne bi ljudem servirali v najrazličnejših oblikah. O čem je govora? Ljudje radi beremo,...
Nagrade so pomembne
Podjetja, ki so deležna posameznih nagrad in priznanj, so v očeh kupcev več vredna in bolj spoštovana. Ste bili za kaj nagrajeni. In če niste –...
Kako ostati motiviran podjetnik?
Podjetniška pot ni enostavna. Težav in ovir je cel kup. Kaj torej motivira podjetnike, da vztrajajo na začrtani (samostojni) poti? V zadnjem...
Rezerviraj si mesto na brezplačni delavnici
Delavnice so za udeležence brezplačne, število mest je zaradi želje po kakovostni izvedbi in omejitve prostora omejen.
Predlagamo, da se vpišete na seznam za obveščanje o terminih in lokacijah delavnic. Za vsa vprašanja smo dosegljivi na telefonski številki 01 600 10 10 in 031 402 888 oziroma nam pišete na e-naslov info@ecetera.si.